Nasz zespóÂ

Robin Storm

Kierownik ds. sprzedaży
Robin.Storm@creone.com

Nicklaz Eneroth

Sprzedaż Szwecja
Nicklaz.eneroth@creone.com

Karl Eliassson

Sprzedaż Europiev
Karl.Eliasson@creone.com

Johan Wärnelöv

Dział rozwoju i pomocy
Johan.Warnelov@creone.com

Carl-Magnus Wibring

Dział zamówień i dostaw
Carl-Magnus.Wibring@creone.com

Johan Hultman

Pomoc
Johan.Hultman@creone.com

Adam Bjellquist

Sprzedaż Szwecja
adam@creone.com

Michael Gustavsson

Pomoc
michael.gustavsson@creone.com


Samuel Hedengren

produkcja

Fredrik Boberg

produkcja

Nasze usÂugi

Umowa serwisowa
Regularny przegląd funkcjonalności systemu i ewentualna pomoc oraz informacje zwrotne.

Zapytanie ofertowe
Cena obejmuje
  • 1 planowaną wizytę serwisową rocznie
  • Raport sporządzany jest w formie pisemnej i przesyłany do osoby odpowiedzialnej za system po stronie klienta.
  • Ewentualne części zapasowe, które są montowane na stałe, wymieniane są bezpłatnie.
  • Aktualizacja oprogramowania szafek na klucze.
  • Pierwszeństwo obsługi przez dział pomocy (codziennie od 8:00 do 17:00) przez telefon, Internet lub zdalny dostęp.

Stały koszt miesięczny
  • Cena nie zmienia się przez cały rok.
  • Cena oparta jest na liczbie szafek Control, które są objęte umową oraz na odległości pomiędzy firmą Creone a klientem.
  • W razie pilnych awarii wymagających wizyty serwisanta u klienta naliczana jest opłata za czas podróży oraz kilometrówkę.
  • Rozwiązanie umowy: umowa zostaje przedłużona automatycznie na kolejny rok, jeśli nie zostanie wypowiedziana.


Szkolenie
Oferujemy kompletne szkolenia w zakresie naszych produktów i oprogramowania.

Zapytanie ofertowe
Cena obejmuje
  • Wprowadzamy informacje do KeyWin wspólnie z klientem, aby łatwiej zapoznał się z systemem.
  • Proponujemy, jak klient może sam skonfigurować nasz system, aby zwiększyć wydajność obsługi.
  • Jednostka szkolenia to 3 godziny Jeśli zachodzi potrzeba wydłużenia szkolenia lub ponownego odbycia, istnieje taka możliwość.
  • Firma Creone uzgadnia datę i godzinę szkolenia wspólnie z klientem.

Warunki
  • Szafka na klucze musi być zamontowana.
  • Do szafki musi być podłączony prąd oraz sieć.
  • Musi być przygotowany nr IP dla szafki.
  • Oprogramowanie KeyWin musi być zainstalowane zgodnie z wymaganiami naszego systemu.


Hosting
Nasza usługa hostingu sieciowego KeyWin do zarządzania kluczami została opracowana we współpracy z Saab Combitec.

Zapytanie ofertowe
Cena obejmuje
  • Bardzo wydajna i bezpieczna praca w nowym centrum danych SAAB. Profesjonalnie nadzorowana praca w całkowicie redundantnym środowisku, które uwzględnia podwójne źródło zasilania z zewnętrznymi generatorami na wypadek przerwy w dostawie prądu, oraz redundantny system chłodzenia.
  • Zgodnie z umową w razie awarii serwera zobowiązujemy się przywrócić go do pracy w ciągu 6 godzin, a w najlepszym przypadku w ciągu 1–2 godzin.
  • Środowisko serwerowe spełnia wymagania bezpieczeństwa koncernu, czyli jest zgodne z normą ISO 27001. Procedury w IT Service Management firmy Saab spełniają międzynarodowe normy ISO 2000-1.
  • Saab stosuje ogólne wymagania bezpieczeństwa określone przez funkcję bezpieczeństwa koncernu. Oznacza to, że stosowana jest norma DIR-C-060, która jest wewnętrznym odpowiednikiem SAAB normy ISO 27001.
  • Saab AB jest przedsiębiorstwem certyfikowanym zgodnie z ISO 9001 i ISO 14001.


Help Center

Jako przedstawiciel handlowy masz stały dostęp do naszego centrum pomocy zapewniającego bezpośredni wgląd w bazę wiedzy, podejmowane decyzje i wyzwania. Pomaga to skutecznie korzystać z naszych produktów. Powiadomienia pozwalają na bieżąco śledzić rozwiązania problemów zgłaszanych przez Ciebie i inne osoby. Masz również dostęp do obszernych zasobów zawierających podręczniki i często zadawane pytania.

Logowanie   Złóż wniosek o dane do logowania